طراحی بروشور و کاتالوگ

طراحی بروشور و کاتالوگ و طراحی کارت ویزیت و بنر تبلیغاتی

موضوعات داغ و کلیدی در طراحی لوگو

روند تغییر در طراحی لوگو ها امروزه بیش از پیش سرعت بیشتری پیدا کرده است ، این روند حتی می توان آن را سریعتر از تغییر مد در لباس  دانست ! .

در راسته مقالات طراحی لوگو ، و با توجه حجم بالای این مطلب ، مقاله فوق در چند بخش تقدیم شما خواهد شد .

طراحی لوگو

طراحی لوگو

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 28 آذر 1395ساعت 2:13  توسط BrochureorCatalogue  بازدید 467 برچسب ها: طراحی آرم, طراحی بروشور, طراحی بنر, طراحی کاتالوگ, طراحی کارت ویزیت, طراحی لوگو, لوگو,

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت ، امری مهم برای تک تک مشتریان محسوب می شود ، به طوری که همواره اغلب مشتریان برای سفارش کارت ویزیت خود بر حرفه ای بودن و طراحی کارت ویزیت حرفه ای تاکید بسیار دارند . طراحی کارت ویزیت و حرفه ای بودن ان به عوامل متعددی بستگی  دارد و می بایست مواردی بسیار در کنار هم رعایت شود تا به یک طرح ایده آل و حرفه ای رسیده شود .

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

 


طراحی کاتالوگ سینمایی

طراحی کاتالوگ سینمایی ، اگر شما به سینماها سری زده باشید و یا حتی برای یک بار به سینماهای کشور برای دیدن فیلم مورد علاقه تون رفته باشید ، در سالن انتظار با تبلیغات کاغذی می شوید که در قالب طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ به چاپ رسیده اند و در اختیار شما قرار داده می شود . بطور طبیعی طرح این کاتالوگ و بروشور ها بصورت دوره ای با تغییر فیلم ها رو پرده سینما تغییر می کند و با فیلم های جدیدتر بروزتر می شوند .

طراحی کاتالوگ سینمایی 

در رضاگراف ، به واقع در تلاش هستیم که به موضوعاتی بپردازیم که شاید کمتر به آن ها اشاره شده است . همچون طراحی بروشور ساختمان ،کاتالوگ سینمایی هم جزو همین دسته است . بهره گیری از طراحی و چاپ کاتالوگ و حتی طراحی بروشور به خوبی میتواند روی هر صنف یا کسب و کاری موثر باشد . در catalogee سینمایی هم با وجود موضوع خاص و جذابی که دنبال می کند این امر به وضوع دیده خواهد شد .

 


بروشور ساختمانی

طراحی بروشور ساختمانی جز موضوعاتی است که در کشور ما به واقع کمتر از دیگر کشور های صاحب سبک به چاپ می رسد ، کمی توجهی به این موضوع ، منظور کاتالوگ و بروشور ساختمانی ، سبب شده تا در این زمینه تبلیغات محدودی داشته باشیم ، البته شایان به ذکر است که این مورد نه  اینکه وجود نداشته باشد . اما در کشور ما خصوصا در سایت ها و دفاتر مشاورین املاک به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد .

طراحی بروشور ساختمانی

طراحی بروشور ساختمانی